Header

Döndüm

Geri döndüm ey ahali... Normal sezon bitmek üzere NBA'de biraz yorumlayayım bari:
Şuan ki sıralamalarla biteceğini düşünürsek batıda şu sıralama olacak;
1- Lakers
2- Hornets
3- Spurs
4- Jazz
5- Rockets
6- Suns
7- Mavs
8- Nuggets
Valla gerçeği söylemek gerekirse zor bir playoff savaşı olacak ancak benim favorim herşeye rağmen Suns. Yolları çizeyim daha net anlaşılacak demek istediğim. Şimdi 1-8 eşleşmesinde kesin favori zaten Lakers "4-1", 2-7 ise bana göre süper bir eşleşme olacak ve Mavs turu geçecek (Kidd farkı ve savunması) "4-2", 3-6 yavaş ve hızlının savaşı gibi dursa da bu kez Suns'ın bir cevabı var ve o tabiki SHAQ. Turu Suns rahat geçer diyorum "4-1", 4-5 ise geçen senenin devamı niteliğinde ancak bu kez Yao yok. Bu öyle normal sezonda 19 maç üst üste kazanmaya benzemez playoff orası adamı çarparlar. Utah "4-1" diyorum. Geldik konferans yarı finallerine; Suns-Mavs ve Lakers-Jazz oldu. Suns-Mavs eşleşmesinde ilk turda Kidd farkıyla turu geçeceğine inandığım Mavs bu kez Nash farkıyla kaybolup gider hele ki Shaq denen insan azmanını kim tutacak o takımda düşünmek bile istemiyorum "4-1". Jazz-Lakers eşleşmesi ise süper geçer ancak yine de favori Lakers'dır. Bu durumu değişebilmesi için şut atan uzunlara sahip Lakers'ın şutlarının kaçması lazım niye diye soracak olursanız Jazz dış savunması bizim milli takım savunmasından hallice işte. O nedenle şutlar kaçacak ve Jazz Lakers'ı kendi silahıyla yani Memo'yla vuracak. (Zor dostum zor) Herşeye rağmen Kobe farkıyla Lakers "4-2". Oldu mu sana Lakers-Suns konferans finali. Kobe son iki senenin öcünü alır diyeceğim ama Shaq azmanını kim tutacak onu geçtim benim kadar savunma becerisi olan Pau Amare karşısında ne yapacak vs. vs. Suns turu geçer. "4-2" Doğu mu amaaan siktir et işte Boston-Detroit finali, Boston geçer "4-2"...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Aslında doğu için güzel şleyler düşünüyorum, geçtiğimiz sene Golden State sürprizi gibi, Washington da Cleveland'ı geçerse ortalığı karıştırabilir, ayrıca boston Orlando - Washington ikilisine zorlandı sezon boyu. Batıda favori göstermek çok zor, şimdi baktığınızda doğuda liderle ikinciyi 7.5 galibiyet ayırırken batıda liderle sekizinciyi 7 galibiyet ayırıyor. Sezon bitsin geniş bir inceleme yapmayı düşünüyorum ben de. Ayrıca yorumlarınız ve blogumuz hakkında yazınız için çok teşekkürler.

Kimdir? Sorusuna Cevap

Basketbola sevdası ilk olarak ilkokul yıllarında başlamış, ortaokul yıllarında ise tavan yapmış bir varlıktır bu kişi. Salı sabahları erkenden kalkıp gazete bayisine koşup FanatikBasket almaya gittiği dönemler olmuştur ki hala tüm sayılarını saklamaktadır. Kaan Kural ve Murat Kosova sevgisinden dolayı Slam çıktığı günden beri kaçırmaz, Nba Türkiye dergisini de sık sık ziyaret eder. 6. Adam, Fast Break dergilerini de zamanında talan etmiştir. TV'de basketbol gördü mü dayanamaz kurulur hemen karşısına; oynardı da basketbol zamanında, iyi de şutördü ama sakatlıklara kurban gitti. Şimdi ayda yılda bir arkadaşlarıyla (yalan her çarşamba oynuyor) okulun spor salonunu ziyaret ediyor. Jason Kidd ve Harun Erdenay'a tapar. Koç olarak Phil Jackson ve Ettore Messina'dan başkasını kaale almaz. Bogdan Tanjeviç ve Ergin Ataman'dan nefret eder hatta onlardan daha iyi koç olduğunu bile iddia eder. Meslek olarak kendisine profesyonel öğrenciliği seçmiştir. 18 yıldır öğrencidir uzun süre de olacak gibi durmaktadır. Basketbol odur, o da basketbol...